تقویم نمایشگاه

نمایشگاه شیرینی و شکلات

نمایشگاه شیرینی و شکلات

🔻 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محصولات، مواد اولیه و ماشین آلات شیرینی و شکلات

🔻دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنیها، چای، قهوه و صنایع وابسته

🔻پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان

به دلیل ارتباط نزدیک این صنایع و برای رفاه حال متخصصین مشتاق این سه نمایشگاه به طور همزمان از تاریخ 16 شهریور تا 19 شهریور 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز برگزار خواهند شد.

زنجیره رونق اقتصادی صنعت شیرینی و شکلات

نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات مهم ترین نمایشگاه تخصصی این صنعت در خاورمیانه می باشد. به همین سبب بهترین گردهمایی سالانه دست اندرکاران این صنعت بشمار می آید. در این نمایشگاه تمامی صنایع مرتبط با صنعت قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات در غرفه های نمایشگاهی به رقابت می پردازند. و علاوه بر معرفی محصولات خود به بازدیدکنندگان نمایشگاه، از تازه ترین های این صنعت مطلع گردند.

نگاهی کوتاه به صنعت قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات

قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات در اروپا یک صنعت پیشرفته بشمار می رود که سالانه نرخ رشد متوسط 2% دارد. در سال های اخیر تولید کنندگان این صنعت سعی می کنند برای کسب سهم بیشتر از بازار، رضایت گروهی از مصرف کنندگان که دغدغه سلامت را دارند، جلب نمایند.
بطور مثال در کشورهای اسکاندیناوی تولید محصولات بدون قند بسیار رواج دارد که این گروه از محصولات غذایی 10% کل صنعت شیرینی و شکلات را در اختیار دارد ولی رشد سالانه 15% آن، اهمیت مقوله سلامت را به صنایع غذایی گوش زد می کنند.

اهمیت برگزاری نمایشگاه قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات در ایران

در ایران صنعت شیرینی و شکلات، یکی از شاخص ترین صنایع تولیدی میهمان بشمار می آید. که در سالهای اخیر با بدست آوردن بازار کشورهای همسایه، شاهد رشد چشمگیر آن هستیم.
از سال 1380 که به مدد مسئولین و اهتمام صاحبان این صنعت، اولین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات در تهران برگزار گردید، سبب گشت تا در سال 1392 صادرات این بخش از مواد غذایی بالغ بر 500 میلیون دلارشود. و این در حالیست که کارشناسان معتقدند این عدد را تا یک میلیار دلار نیز می توان افزایش داد. از این رو تولیدکنندگان و فعالان این حوزه، می کوشند تا با مشارکت در نمایشگاه قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات و غرفه سازی در نمایشگاه تهران، برای بالا بردن سطح نمایشگاه، و برگزاری آن در سطح بین المللی، شرایط برای رونق این صنعت فراهم گردد.

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی

از آنجا که نرخ رشد صنعت غذایی در ایران هنوز بسیار کند است. ولیکن صنایع غذایی با حفظ اصالت های سنتی مسیر کشورهای غربی در سال های گذشته را می پیماید. و امیدواریم با گذر زمان، این صنعت مهم سهم بیشتری از بازار صنایع غذایی دنیا را کسب نماید. از این رو مشارکت کنندگان با همکاری شرکت غرفه ساز مورد تایید نمایشگاه، برای حضوری متمایز برنامه ریزی لازم را انجام می دهند. آنها با جدید ترین طراحی غرفه و ساخت غرفه با بهترین متریال غرفه سازی، پا به این میدان رقابت خواهن گذاشت. از سوی دیگر مسئولین برگزاری نیز با نظارت بر غرفه های نمایشگاه تمامی تلاش خود را بکارمی گیرند تا مشارکت کنندگان در غرفه های نمایشگاهی خود از امکانات کامل برخوردار بوده و حضور نمایشگاهی رضایت بخشی را داشته باشند.

مشاهده نمونه های غرفه سازی در نمایشگاه توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 6 =