تقویم نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی

نمایشگاه برق

سوابق نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی

با توجه به اینکه کشور ایران از پتانسیل مطلوب و مناسب انرژی های تجدید پذیر برخوردار است، توسعه منطقی این منابع ارزشمند بسیار ضروری به نظر می رسد. در این راستا مسئولین و دست اندر کاران صنعت برق سالانه با برپایی همایش ها و نمایشگاه هایی در این زمینه سعی می کنند متخصصان و فعالان این حوزه را از داخل و خارج از کشور گرد هم آورند و با مبادله اطلاعات تخصصی و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید در جهت اهداف توسعه پایدار گام بردارند.

تاریخچه نمایشگاه صنعت برق

اولین کارخانه برق ایران در سال 1285 توسط پدر برق ایران(محمد حسین امین الضرب اصفهانی) در تهران احداث گردید و در پیشرفت تکنولوژی در تمام صنایع، این صنعت سهم بسزایی را ایفا کرده است.

صنعت برق در ایران در سال های اخیر توانسته است گام های بلندی در زمینه های مختلف بردارد و همراه با ارتقاء سطح دانش متخصصان این صنعت، توانسته است نه تنها در بازار تولید برق و احداث نیروگاه برای ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز فعالیت مطلوبی داشته باشد و با شرکت های بین المللی رقابت کند.

ماهیت غرفه های نمایشگاهی

در این نمایشگاه  هر غرفه نمایشگاهی به منزله دریچه ای به سوی تکنولوژی و دست آوردهای جدید و به روز دنیاست. از این رو مجری برگزاری نمایشگاه، سعی کرده تا با تقسیم فضای نمایشگاهی و اختصاص آن به کارگروه های مشابه، شرایط مناسبی را برای بازدید متخصصان و بازدیدکنندگان عمومی فراهم سازد.

مطابق با تقسیم بندی مجری نمایشگاه غرفه سازی نمایشگاهی براساس کار گروهای زیر صورت می گیرد:

  • سیستمهای انتقال نیرو
  • سیستمهای تولید، توزیع، بهره برداری و انتقال نیرو
  • برق خانگی و صنعتی
  • روشنایی
  • انرژیهای نو و تجدید پذیر
  • تست و کنترل
  • مشاوره، طراحی، مدیریت خدمات
  • پیمانکاران، آموزش و تحقیقات و بازرگانی

غرفه سازی نمایشگاهی

نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آغاز بکار خواهد کرد. و در این فرصت مغتنم، مشارکت کنندگان در غرفه نمایشگاهی خود محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان متخصص قرار می دهند و از تمام امکانات و توانمندی های خود استفاده می کنند تا در عرضه این رقابت  با اقتدار بالایی حضور داشته باشند. از این رو تمامی مشارکت کنندگان نمایشگاه با رزرو به موقع غرفه نمایشگاهی خود، موقعیت غرفه نمایشگاهی مناسبی را ثبت می نمایند. سپس با طراحی غرفه نمایشگاهی، حضور نمایشگاهی خود را متمایز می سازند. در این مسیر همکاری با یکی از شرکتهای غرفه ساز مورد تایید نمایشگاه، نقش به سزایی در موفقیت و آرامش در زمان برگزاری نمایشگاه برق خواهد داشت.

نمونه غرفه نمایشگاهی، ساخته شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =