تقویم نمایشگاه

نمايشگاه تخصصی مبلمان خانگی

نمايشگاه مبلمان خانگی


هر غرفه نمایشگاهی در نمايشگاه تخصصی مبلمان ، تلفیقی از دانش، هنر و صنعت می باشد. مشارکت کنندگان نمایشگاه با طراحی غرفه نمایشگاه و غرفه سازی، زمینه اشتغال زایی و شناخت پناسیل های موجود را فراهم می آورند.

غرفه های نمایشگاه

در این نمایشگاه، تکنولوژی‌های نوین مرتبط با دکوراسیون داخلی، تجهیزات دکوراسیون، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مشارکت کنندگان نمایشگاه مبلمان خانگی

از ویژگی های منحصر بفرد این نمایشگاه، رقابت بسیار شدیدی است که بین غرفه های نمایشگاهی وجود دارد. بدیهیست در عرصه این رقابت گرم، غرفه نمایشگاهی که با برنامه ریزی در نمایشگاه حضور پیدا می کند، می تواند در میان رقبا موفق تر عمل نماید.

 نمايشگاه تخصصی مبلمان در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۱۵ شرکت و موسسه فعال در حوزه‌های مرتبط و در ۱۷ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شد و محصولات مختلفی نظیر انواع مبلمان، دکوراسیون و اکسسوری، فرش ماشینی، لوستر، کالا و سرویس خواب، میز و صندلی‌های نهارخوری، کاغذ دیواری و پرده در معرض دید عموم قرار گرفت.
برندهای مطرح و معتبری نظیر مینای نقش‌جهان، خوش‌نشین، شرکت متین‌ طرح، مبلیران اصل، ژولک، ماهان مبل، خوش‌نشین، مبل حسینی و… در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. همچنین شرکت‌های معتبری از اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی و اردبیل در نمایشگاه امسال حضور یافته‌اند. و ماحصل آن برگزاری نمايشگاه تخصصی مبلمان در سطح استاندارهای بین المللی بود.

غرفه سازی در نمايشگاه تخصصی مبلمان

آمار سالهای گذشته نشان می دهد، رزرو بهترین موقعیت غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی با بهترین و جدید ترین متریال ها از عوامل موفقیت در نمایشگاه می باشد .

حضور چشمگیر نسل جوان در نمایشگاه بین المللی  سبب ارائه سبک های مدرن دکوراسیون در غرفه های نمایشگاهی بسیار شکیل گشت. امید است که نمايشگاه تخصصی مبلمان با همکاری شرکت نمایشگاه بین المللی ، برگزار کننده نمایشگاه و شرکت های غرفه ساز دارای گرید A نمایشگاه بیم المللی نیز از سطح کیفی مناسبی برخوردار گردد و بازدید کنندگان زیادی را جذب نماید.

مشاهده نمونه غرفه های ساخته شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =