تقویم نمایشگاه

نمایشگاه صنایع غذایی، آرد و نان (فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات)

نمایشگاه صنایع غذایی، آرد و نان (فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات) سالانه بطور تخصصی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می گردد. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان حوزه های صنایع غذایی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به غرفه های نمایشگاهی اختصاص داده شده و نمایشگاه اصفهان میزبان 72 شرکت از استان‌های مختلف کشور خواهد بود.

حضور در نمایشگاه اصفهان

تولیدکنندگان ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی، تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، سیستم‌ها و شبکه‌های پخش و توزیع مواد غذایی و تولیدکنندگان و فعالان محصولات ارگانیک، فرآورده‌های طبیعی و استارتاپ‌های مرتبط با حوزه صنایع غذایی می توانند در نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان حضور داشته باشند.

فعالان این حوزه از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مرکزی، یزد، فارس، زنجان و چهارمحال و بختیاری در این رویداد پر اهمیت صنعت غذایی حضور خواهند داشت و در این گردهمایی علاوه بر تبادل اطلاعات روز دنیا، رقابتی سالم را رقم خواهند زد.

غرفه سازی در نمایشگاه اصفهان

مشارکت کنندگان نمایشگاه صنایع غذایی از ماهها قبل، موقعیت غرفه نمایشگاهی خود را مشخص کرده و با انتخاب یکی از شرکت های غرفه ساز مورد تایید نمایشگاه اصفهان، تمامی امور غرفه سازی، اعم از طراحی غرفه نمایشگاه، ساخت غرفه، تجهیز غرفه و جمع آوری غرفه را به آنها واگذار می نمایند. در این صورت آنها می توانند، نیروهای خود را برای ارائه پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، محصولات و خدمات خود در این بازار رقابت، متمرکز نمایند.

بازدید از نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان

این نمایشگاه سالانه با استقبال انبوه فعالان حوزه صنعت غذایی مواجه می گردد ولیکن در سال جاری، حضور بخش تولیدکنندگان محصولات نهایی و حضور مشارکت‌کنندگان استان‌های مختلف کشور نسبت به دوره‌های گذشته افزایش بیشتری داشته و این امر سبب افزایش بازدیدکنندگان متخصص خواهد شد.

علاوه بر آن برپایی نمایشگاه های تخصصی از این قبیل، سبب برقراری ارتباط مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان می گردد و در نهایت پیشرفت تکنولوژی در صنایع و رونق کسب کارها را به همراه خواهد داشت.

مشاهده نمونه غرفه های ساخته شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =