تقویم نمایشگاه

نمایشگاه نمایشگاه متالوژی و فولاد ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته

نمایشگاه متالوژی و فولاد

فعالان و متخصصان علم مواد با توجه به منابع و معادن بسیار ارزشمند در ایران، اتخاذ تدابیری برای کسب اطلاعات به روز جهان و استفاده از آن در صنایع کشور، را امری ضروری می دانند. به همین خاطر برگزاری نمایشگاه متالوژی و فولاد به صورت کاملا تخصصی و بین المللی بصورت مستمر نتایج فوق العاده ارزشمندی را برای کشورمان بهمراه داشته است.

معرفی نمایشگاه متالوژی و فولاد

در نمایشگاه متالوژی غرفه سازی نمایشگاهی شامل هفت گروه تخصصی می گردد:

1- آهن و فولاد 2- ریخته گری، قالب سازی و آهنگری و ماشین کاری 3- فلزات غیر آهنی 4- معدن و صنایع معدنی 5- نسوزها و سرامیک های صنعتی 6- کوره های صنعتی و عملیات حرارتی 7- پروژه های صنعت و معدن

این نمایشگاه سالانه با استقبال علاقه مندان و متخصصان، رونق فراوان دارد. و هر سال با مشارکت تعداد بیشتری از شرکت های داخلی و خارجی مواجه می گردد.

معرفی علم متالوژی

.هفت هزار سال قبل از هجرت، دقیقا بعد از عصر حجر انسان فلز را در شکل های مختلف کشف کرد. در برخی مناطق دنیا به شکل مس و در برخی از مناطق به شکل طلا، و به تدریج از همان زمان هنر کار با فلزات و شکل دهی آن، آغاز گشت.

متالوژی، علم کار با فلزات است. که در آن به شناخت و استخراج فلزات و فناوری های کار با فلزات می پردازند. همچنین جداسازی مواد معدنی از سنگ معدن آنها، ذوب، تصفیه و تولید شمش، بهبود خواص و تهیه آلیاژها و شکل دهی آنها از زیر شاخه های متالوژی محسوب می گردند.

در دنیای صنعتی امروز می توان متالوژی را مادر صنعت ها نامید. بی شک  اگر آلیاژهای خاص و کار بروی آنها به کمک علم متالوژی به وجود نمی آمد. هم اکنون خیلی از پیشرفتهای عصر حاضر ظهور نمی کرد.

غرفه سازی در نمایشگاه متالوژی

هر غرفه نمایشگاه متالوژی و فولاد، با هدف ارائه توانمدی ها و کسب دانش روز دنیا برپا می شود. و محوریت فعالیت های غرفه سازی نمایشگاهی در این رویداد، نمایش محصولات و انجام مذاکرات در سطح بین المللی می باشد. بر همین اساس فعالان این حوزه ، می کوشند تا در نمایشگاه ایران متافو حضوری موفق و چشمگیر داشته باشند.

مشارکت کنندگان نمایشگاه ابتدا موقعیت غرفه نمایشگاه را تعیین و رزرو می نمایند. سپس با همکاری یکی از شرکت های غرفه ساز مورد تایید نمایشگاه، طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی را انجام می دهند. بدیهیست در این مسیر، انتخاب بهترین هاست که می تواند بهترین غرفه نمایشگاه را رقم زند.

نمونه غرفه سازی در نمایشگاه توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =