تقویم نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر نمایشگاهی اختصاصی و بین المللی در حوزه صنعت ساختمان می باشد. این نمایشگاه به لحاظ اهمیت موضوعی آن سالانه مورد توجه بسیاری از فعالان و سازندگان مجتمع های مسکونی و صنعتی قرار می گیرد. آنان می کوشند تا با حضور در نمایشگاه و غرفه سازی در آن بیشترین بهره را از این فرصت اندک کسب نمایند.

در عناوین نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با نام اختصاری K&B  S&P معرفی می گردد. این نمایشگاه شامل 4 گروه کالای کلی (آشپزخانه، حمام، سونا و استخر) می شود.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

در گذشته غرفه های نمایشگاه صنعت ساختمان شامل تمام گروه کالاهای مربوط به حوزه ساختمان می شد. و با برگزاری تنها یک نمایشگاه، تمامی محصولات و خدمات مربوط به این حوزه بسیار وسیع نمایش داده می شد. واضح است که نمایشگاه از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار نبود.

از زمانیکه صنعت ساختمان به حوزه های متفاوتی تقسیم شد و هر یک در غالب یک نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند. به همین دلیل مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان بطور تخصصی تر این نمایشگاهها را دنبال می کنند. که نتیجه آن بازدهی بالاتر و پیشرفت چشمگیر صنعت ساختمان در تمام حوزه ها است.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرنمايشگاه بين المللي صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

هجدهمين نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در تاریخ 8 لغایت 11 تیر ماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه  K&B S&P سالانه توسط شرکت بين المللي بازرگاني و نمايشگاهي تهران و با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران و همچنین با همکاري شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي ايران برگزار می گردد و در آن فضایی حدود 15500 متر مربع به غرفه سازی و غرفه آرایی اختصاص داده می شود.

شایان ذکر است که در نمایشگاههای گذشته به کشور های ترکيه، چين، ايتاليا، فنلاند، اسپانيا ،آمريکا ، آلمان ، سوئيس، هلند، روسيه، انگلستان، امارات متحده، جمهوري چک، يونان غرفه نمایشگاهی اختصاص داده شده و رقابت نزدیکی بین تولید کنندگان داخلی و خارجی صورت گرفته است.

موضوعات قابل ارائه در غرفه های نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

  • گروه آشپـزخانـه : ( آشپزخانه هاي خانگي، آشپزخانه هاي صنعتي، آشپزخانه هاي صحرايي )
  • گروه حمام
  • گروه سونا
  • گروه استخر
  • گروه شیر آلات

تخصيص غرفه نمايشگاهی ویژه در نمایشگاه K&B  S&P

غرفه نمايشگاهی ویژه به غرفه نمایشگاهی گفته می شود که در موقعیت مکانی مناسب تری نسبت به سایر غرفه های نمایشگاه دارد. این نوع غرفه های نمایشگاهی که معمولا جلو دربهای ورودی قرار دارند، مورد تقاضای بسیاری از مشارکت کنندگان می باشد. از این رو براساس مصوبه و دستورالعمل شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران، هزينه اجاره بهاء آنها دو برابر ساير غرفه های نمایشگاه مي باشد .

بنابراين متقاضيان مشارکت در هجدهمین نمايشگاه بين المللي صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام ، سونا و استخر که تمايل به غرفه سازی در ورودی سالنها را دارند، نيز مشمول اين دستورالعمل و تعرفه هاي مربوط به آن خواهند بود.

مشاهده نمونه های غرفه سازی شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =