تقویم نمایشگاه

نمايشگاه لیزينگ و فروش اقساطی

نمنمايشگاه لیزينگ و فروش اقساطی فرصت مناسبی برای خرید کالاهای اقساطی و لیزینگی در نمایشگاه ایجاد می‌کند .
در دوره های پیشین این نمایشگاه  105 غرفه نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع، محصولات و خدمات خود را در حوزه های مبلمان و صنایع چوب، دوچرخه و موتورسیکلت، صنایع غذایی، فرش و لوستر، کالای خواب، لوازم خانگی، ورزش و تجهیزات ورزشی، خودرو و ملک ارائه دادند. هر یک  از مشارکت کنندگان نمایشگاه با طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی سعی کردند تا از این فرصت اندک نهایت استفاده را ببرند.

لیزینگ

 لیزینگ‌ (Leasing)  در واقع نوعی عملیات مالی مبنی بر نوعی روش اجاره است. در لیزینگ روش اجاره به این صورت است که قراردادی با توافق میان دو نفر یا بیشتر (اعم ازاشخاص حقیقی یا حقوقی) به منظور بهره‌برداری از سرمایه‌ای یا کالایی با دوام که از قابلیت اجاره برخوردار باشد، منعقد می‌شود.
روش لیزینگ مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی شامل خرید، اجاره و در نهایت فروش (تملیک) را در بر می‌گیرد.

غرفه سازی در نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ، با برگزاری دوره های پیشین این نمایشگاه، تجربه ای مطلوب برای بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان رقم زد. و اینک با استقبال برندهای به نام این حوزه برای غرفه سازی در نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی، سال جاری امید است این نمایشگاه نیز از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشد.

زمان برگزاری نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی

 نمایشگاه لیزینگ از مجموعه نمایشگاه‌های عمومی شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی می باشد. که به صورت سالانه برگزار می‌شود و مورد توجه طیف وسیعی از اقشار مردمی قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، مسئولین نمایشگاه بین المللی برای گسترش تبلیغات و بازاریابی نمایشگاهی در جامعه و با توجه به سلایق عمومی اقدام به برگزاری نمایشگاه های عمومی نظیر این نمایشگاه  می کنند. 

مشارکت کنندگان  وبازدید کنندگان نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی

متقاضیان مشارکت در نمايشگاه لیزينگ و فروش اقساطی در این فرصت باقی مانده می توانند موقعیت غرفه نمایشگاهی  خود را مشخص کرده. سپس با انتخاب شرکت غرفه ساز داری گرید و مورد تایید نمایشگاه، طراحی غرفه نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاه را به آنها واگذار نمایند. و نیروهای خود را تماما بر امور بازاریابی و تبلیغات نمایشگاهی متمرکز نمایند. و در نهایت حضور نمایشگاهی مثمر ثمری را رقم خواهند زد.

مشاهده نمونه غرفه های ساخته شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =