تقویم نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی صنعت (تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی)

نمایشگاه صنعت (تجهیزات صنعتی و کارگاهی) اصفهان

نمایشگاه تخصصی صنعت (تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) در تاریخ 20 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان میزبان علاقه مندان،متخصصین و فعالان صنعتی خواهد بود.

معرفی نمایشگاه تخصصی صنعت

نمایشگاه صنعت از مهم ترین رویدادهای صنعتی کشور می باشد. که در آن صنعتگران به عرضه محصولات خود در حوزه‌هایی نظیر ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی و … خواهند پرداخت.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان، شرکت های خارجی و داخلی غرفه سازی نمایشگاهی خواهند داشت. و دستاوردها و محصولات خود را در غرفه های نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان متخصص قرار می دهند. از آنجاکه این نمایشگاه بطور کاملا تخصصی برگزار می شود، پیش بینی می شود؛ نمایشگاه از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد. و به طبع آن بازدهی و سود آوری بسیار خوبی برای مشارکت کنندگان نمایشگاه صنعت بهمراه خواهد داشت.

اهداف حضور در نمایشگاه

با توجه به اهمیت و جایگاه صنعت در کشورمان، نیاز برگزاری نمایشگاه هایی از این قبیل بیش از پیش احساس می شود. از این رو همکاری مسئولین برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی، رونق و شکوه این نمایشگاه، همت صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی را می طلبد. تا با مشارکت و غرفه سازی در این نمایشگاه جایگاهی ویژه برای صنعت ایران در دنیا ایجاد نمایند.

غرفه سازی در نمایشگاه

در هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت (تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) ، هر غرفه نمایشگاه محل تعامل و مبادله اطلاعات صنعتگران و متخصصین داخلی و خارجی خواهد بود. به همین خاطر فعالان صنعت، بر این باورند که، با مشارکت و غرفه سازی در نمایشگاه تخصصی صنعت می توانند، ضمن تبادل اطلاعات و تجارت، جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت را نیز به نمایش بگذارند.

از این رو نمایشگاه تخصصی صنعت بستر مناسبی برای سرمایه گذاران خواهد بود. تا با شرکت هایی که در این نمایشگاه حضوری تخصصی دارند، مراتب همکاری خود را اعلان نمایند.

بدیهیست مشارکت کنندگانی که از ماه ها پیشتر برای نمایشگاه تخصصی صنعت ، برنامه ریزی کرده اند می توانند، بهره وری مطلوبی را از آن داشته باشند.

مشارکت کنندگان نمایشگاه، در این مسیر با طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی خود، سعی می کنند تا حضوری متمایز و موفق در عرضه رقابت با صنایع داخلی و بین المللی داشته باشند و به عنوان بخشی از صنعت ایران زمین در جهت رونق و پیشرفت آن اهتمام بسیار می ورزند.

مشاهده نمونه های غرفه سازی شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =