تقویم نمایشگاه

نمایشگاه صنایع و ماشین آلات چوب، یراق آلات، مواد اولیه (Woodex)

نمایشگاه چوب اصفهان


⁣ در بیستمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه در ۳۴۰۰ مترمربع فضای مفید نمایشگاهی غرفه سازی شد. و نمایشگاه اصفهان شرایطی را فراهم کرد که ۵۶ شرکت از استان‌های مختلف کشور در غرفه های نمایشگاه به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود پرداختند.⁣
⁣🔹 در این نمایشگاه نمایندگانی از هشت استان کشور غرفه سازی خواهند داشت  و کالاها، محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های ماشین‌آلات چوب، MDF، روکش، نوار لبه PVC، دستگاه‌های CNC، هایگلاس، یراق‌آلات، ابزار و تیغه‌های برشی، درب، اکسسوری آشپزخانه، چسب و رنگ چوب به نمایش می‌گذارند.⁣

⁣معرفی اجمالی صنعت مبلمان و چوب

ایران به سبب موقعیت خاص منطقه ای از منابع طبیعی بسیار زیادی برخوردار می باشد. این امر در خود کفایی و استقلال نسبی در صنعت چوب بی تاثیر نبوده. همی این عوامل سبب شد تا این صنعت به عنوان صنعتی زود بازده با سود آوری مناسب در میان صنایع ایران شناخته شود.

در سال های تحریم این صنعت نسبت به دیگر صنایع، آسیب کمتری را متحمل شد. ولیکن به دلیل ممنوعیت ورود ماشین آلات از کشورهای مطرح دنیا، ارتباط تولید کنندگان با کشورهای آسیای شرقی بیشتر گشت. و حال امیدواریم به مدد برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تخصصی، ارتباط بین المللی تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت چوب بیشتر گردد.

غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه صنایع چوب اصفهان

 با توجه به پتانسیلهای بالای این نمایشگاه، مشارکت کنندگان سعی و اهتمام خود را بکار می بندند تا غرفه سازی نمایشگاهی ممتازی را داشته باشند. و غرفه نمایشگاهی آنان، مکان مجهز و مناسبی برای  انجام مذاکرات بین المللی، معرفی کالاها و محصولات جدید باشد.

در این نمایشگاه، مشارکت کنندگان با در نظر گرفتن شرایط خاص رقابت بین المللی، برنامه ای مدون و منظم برای حضوری بی نقص را پایه ریزی می کنند. بر این اساس با انتخاب یکی از شرکت های غرفه ساز دارای گرید A نمایشگاه بین المللی، تمام امور غرفه سازی را به آنان واگذار می نمایند. در ابتدا موقعیت غرفه ایده آل خود را رزرو کرده. سپس طراحی غرفه نمایشگاهی مطابق استاندارهای نمایشگاهی، در محیط های سه بعدی صورت می گیرد. طراحی غرفه نمایشگاهی بر اساس نیازها و اهداف مشارکت کننده انجام می شود. و نهایتا با بهترین متریال غرفه سازی، در نمایشگاه بین المللی، ساخت غرفه انجام می شود. در راستای اهداف و سلایق مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان، اجرا می گردد.

مشاهده نمونه غرفه های ساخته شده توسط گروه غرفه سازان فدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =